T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
KIRIKKALE / YAHŞİHAN - Şehit Ahmet Sandalcı Anadolu Lisesi

OKULUMUZ ÖĞRENCİLERİNİ TAŞIYACAK ÖZEL SERVİS ARAÇLARI İHALE DUYURUSU

Okulumuz Şehit Ahmet Sandalcı Anadolu Lisesi öğrencilerinden okula ulaşımı servis araçlarıyla sağlanacak öğrencilerin taşınacağı servis araçlarının tespiti ve sözleşme imzalanması iş ve işlemleri 25/10/2017 tarih ve 30221 sayılı Resmi Gazete’de yayımlanan MEB Okul Servis Araçları Yönetmeliği’nin 8’inci maddesine ve 30/05/2018 tarih ve 79523799-20-E.10581842 sayılı MEB onaylı Okul Servis Araçlarının Çalıştırılmasına İlişkin Usul ve Esaslar kapsamında yürütülecek olup ilgililere duyurulur.  Taşıma işi için hazırlanan şartname ve ekleri Okul Müdürlüğümüzden 14/08/2025 – 20/08/2025 tarihleri arasında ücretsiz olarak istekli taşımacılar tarafından mesai saatleri içinde alınabilecektir.

 

                             T.C.

                           YAHŞİHAN KAYMAKAMLIĞI

         Şehit Ahmet Sandalcı Anadolu Lisesi Müdürlüğü


2025-2026 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI ÖĞRENCİ SERVİS ARAÇLARININ TESPİTİ VE SÖZLEŞMESİ İŞİ DUYURUSUDUR

 

A) İşin Niteliği ve Yeri:

Okulumuz Şehit Ahmet Sandalcı Anadolu Lisesi öğrencilerinden okula ulaşımı servis araçlarıyla sağlanacak öğrencilerin taşınacağı servis araçlarının tespiti ve sözleşme imzalanması iş ve işlemleri 25/10/2017 tarih ve 30221 sayılı Resmi Gazete’de yayımlanan MEB Okul Servis Araçları Yönetmeliği’nin 8’inci maddesine ve 30/05/2018 tarih ve 79523799-20-E.10581842 sayılı MEB onaylı Okul Servis Araçlarının Çalıştırılmasına

İlişkin Usul ve Esaslar kapsamında yürütülecek olup ilgililere duyurulur.

B)  Şartnamenin ve Eklerinin Alınabileceği Yerler ve Şartları:

Taşıma işi için hazırlanan şartname ve ekleri Okul Müdürlüğümüzden 14/08/2025– 20/08/2025 tarihleri arasında ücretsiz olarak istekli taşımacılar tarafından mesai saatleri içinde alınabilecektir.

 

C)   Servis Aracı Tespiti İşinin Yapılma Yeri, Tarihi ve Saati:   

Okulumuz öğrencileri için okul servis araçlarının belirlenmesinin tespiti 22/08/2025 Cuma  günü saat 10.30’da okulumuzun konferans Salonunda yapılacaktır.

 

D) Okul Servis Araçları Taşıma İşine Katılabilme Şartları ve İstenilen Belgeler:    

a)   Tebligat için adres beyanı, irtibat için telefon numarası, varsa faks numarası ve elektronik posta adresi

b)  Gerçek kişi olması halinde servis çalıştırılması işin yapıldığı yıl içinde alınmış ticaret veya sanayi odası veya meslek odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge

c) Taşımayı gerçekleştireceği taşıtların gerçek kişilerde gerçek kişiler adına, tüzel kişilerde üçte birinin tüzel kişilik adına tescilli olduğuna ilişkin belgeler (2025-2026) Eğitim Öğretim Yıllarında taşınacağı tahmin edilen 20 öğrencinin üçte birini taşıma kapasitesine sahip koltuk sayısında aracın tüzel kişiliğin adına tescilli olması)

d)  Taşımayı gerçekleştireceği taşıtların gerçek kişilerde gerçek kişiler adına, tüzel kişilerde üçte birinin tüzel kişilik adına tescilli olduğuna ilişkin belgeler.

e)  Taşıma yapacağı araçların ruhsat fotokopileri ve araç muayene raporu

f)  Taşıma işinde kullanılacak araçların OKUL SERVİS ARAÇLARI yönetmeliğinde belirtilen şartlara uygun  gerekli izin belgeleri.

g)  Taşımacının servis ve yolcu taşımacılığını gösterir. NACE kodlu faaliyet belgesi

 

 E- Evrakların Komisyona Teslimi:

         İstekliler, ilanda belirtilen saate kadar (okul servis araçlarının belirlenmesinin tespiti 20/08/ 2025 Çarşamba günü saat 17.00’a  kadar servis taşıma için istenen evraklarını komisyona tutanakla teslim eder.

       Taşımacıyı tespit komisyonuna verilen dosyalar herhangi bir sebeple geri alınamaz.

 

 

Asya GÜNDOĞDU              Ferhat DOĞAN          Mehmet KAVLAK          Deniz DOĞAN

                Üye (Md. Yrd.)               Okul Aile Bir.Bşk.               Veli Üye                       Veli Üye

 

 

14/08/2025

 

Nusret KILIÇ

Okul Müdürü

 

Paylaş Facebook  Paylaş twitter  Paylaş google  Paylaş linkedin
Yayın: 14.08.2025 - Güncelleme: 14.08.2025 16:47 - Görüntülenme: 54
  Beğen | 0  kişi beğendi